- Domů
- Zákaznický servis
- Informace k nákupu
- Vrácení & výměna
Potřebujete pomoc?
Vrácení & výměna
Právo na odstoupení od smlouvyVrácení zboží a reklamace
Máte právo na vrácení zboží do 60 dnů od data doručení. Zboží vracejte kompletní a nepoškozené, se všemi původními visačkami. Vyplňte formulář pro vrácení zboží a vždy uveďte důvod jeho vrácení. Před odesláním zásilky přes původní štítek na balíku nalepte štítek s adresou pro vrácení zboží.
Adresa pro vrácení zboží:
Hermes Fulfilment CZ s.r.o.
Sklad-vratka Cellbes
Komenského 598
332 03 Šťáhlavy
Přepravcem musí být Česká pošta, jinak nám zásilka nebude doručena. Neuhradíme žádné náklady vzniklé v důsledku předání zásilky nesprávnému přepravci.
Zpracování vráceného zboží trvá přibližně 10–14 dní. Jakmile vše vyřídíme, obdržíte od nás potvrzení o přijetí vráceného zboží. Za vrácení zásilky nesete odpovědnost vy jako zákazník, proto potvrzení o odeslání zásilky vždy uschovejte do té doby, než od nás obdržíte potvrzení, že jsme vaši zásilku převzali.
Pokud vrátíte pouze část objednávky, náklady na dopravu se nevrací, protože jsou nezávislé na počtu objednaných položek. Pokud vrátíte celou objednávku, vrátíme vám i původní náklady na dopravu. Náklady spojené s vrácením zboží hradí zákazník, pokud není zboží vadné a nedojde k reklamaci. V případě poškozeného zboží nebo reklamace tyto náklady uhradí společnost Cellbes automatickou úpravou vracené částky.
Pokud chcete zboží vyměnit, vraťte ho a vytvořte novou objednávku na našem webu, nebo nás kontaktujte. Nevyplňujte prosím novou objednávku ani jinou velikost do formuláře pro vrácení zboží. Pokud nám chcete něco sdělit, obraťte se prosím na náš zákaznický servis a neuvádějte tyto informace do formuláře pro vrácení zboží.