- Domů
- Zákaznický servis
- Informace k nákupu
- Vrácení & výměna
Potřebujete pomoc?
Vrácení & výměna
Vrácení & výměna
Od 11.11.2024 máte prodloužené právo na vrácení do 31.1.2025.
Výměna a vracení zboží
S námi nakupujete bez rizika. Pokud by Vám zboží, které jste si objednali, z jakéhokoliv důvodu nevyhovovalo, jednoduše nám ho do 30 dní od převzetí zásilky zašlete zpět na adresu: KS-Europe s.r.o., Sklad - vratka Cellbes, Chebská 79/23, 322 00 Plzeň-Křimice.
Zboží vracejte v originálním obalu.
Do balíku s vraceným/vyměňovaným zbožím vložte předtištěnou návratku, do které předem vyplňte údaje ke zboží, které vracíte/vyměňujete. Zboží, které chcete vrátit/vyměnit, jednoduše označte kódem důvodu návratu.
V případě, že chcete provést výměnu zboží, napište na návratku Výměna a doplňte objednací číslo včetně barvy a velikost.
Pokud na návratce nebude dostatek místa pro informace, které nám chcete sdělit, použijte běžný list papíru a přiložte jej do balíku spolu s návratkou.
Předtištěný adresní štítek na druhé straně návratky nalepte na odesílaný balík. Podací lístek od odeslaného balíčku si dobře uschovejte pro případnou reklamaci.
Po obdržení a zpracování vráceného zboží (i při výměně zboží) Vám přepošleme peníze zpět na Váš účet nebo složenkou na Vaši adresu nejpozději do 14 dnů.
Pro rychlý a bezpečný převod peněz na Váš účet doporučujeme vyplnit číslo svého účtu na NÁVRATCE. Pokud už jste číslo účtu v minulosti zadávali, použijeme toto číslo. Pokud chcete peníze zaslat na jiný účet, uveďte nové číslo účtu.
Pokud jste platili kartou, příslušná částka Vám bude vrácena na účet, patřící k použité kartě.
Vrátíte-li všechno zboží z objednávky, vrátíme Vám také poplatek za poštovné a balné. Náklady spojené se zpětným zasláním zboží hradí zákazník.
V případě nepřevzetí zásilky zákazníkem, vyhrazuje si Cellbes právo požadovat uhrazení veškerých nákladů spojených s objednávkou, zejména pak náklady na zpětné zaslání zboží. Dále si Cellbes vyhrazuje právo nepřijmout další objednávku, pokud zákazník opakovaně nepřevezme zásilku se zbožím.
Berete na vědomí, že pokud bude vrácené zboží poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká Cellbes nárok na náhradu škody tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je Cellbes oprávněno jednostranně započíst proti Vašemu nároku na vrácení kupní ceny v plné výši.
V případě, že jste využili při svém nákupu způsob platby kartou (Visa a MasterCard), nemůžeme zajistit přímou výměnu zboží. Příslušnou částku za vrácené zboží Vám převedeme na účet, u kterého máte vedenou kartu.
FORMULÁŘ pro odstoupení od smlouvy naleznete zde.