- Domů
- Otázky a odpovědi
Otázky a odpovědi
Jaké jsou úrovně benefitů společnosti Cellbes?
S našimi úrovněmi výhod můžete očekávat personalizované nabídky, poukázky a narozeninové dárky. Pokud se navíc přihlásíte k odběru našeho newsletteru, budeme vám zasílat inspirativní materiály, dávat vám trendy tipy a informovat vás o akcích, které jsou exkluzivní jen pro naše přátele. Navíc se postaráme o to, abyste se jako první dozvěděli o našich nových produktech. Rádi své přátele rozmazlujeme!
Jak získám přístup k úrovním výhod Cellbes?
Jedním z nás se stanete automaticky při prvním nákupu na Cellbes. Abyste mohli vidět a využívat své výhody, musíte se PŘIHLÁSIT/REGISTROVAT na našich webových stránkách. Registraci provedete snadno kliknutím na "PŘIHLÁSIT SE/REGISTROVAT" a poté na "Nejste členem? Zaregistrujte se!". Vyplňte své kontaktní údaje a klikněte na "Vytvořit účet".
Jak to funguje?
Úrovně výhod Cellbes jsou zcela zdarma a mají tři různé úrovně, přičemž čím více nakupujete, tím více výhod získáváte. Na každé úrovni na vás čekají různé exkluzivní nabídky, akce a překvapení.
Úroveň se určuje na základě celkové výše vašeho nákupu za období 12 měsíců. Výpočet se provádí jednou měsíčně na 12 měsíců dopředu.
Úroveň ❤: 1 - 999 bodů
Zde můžete očekávat voucher ve výši 50,- na nákup.
Na všechny nákupy nad 2500,- získáte dopravu zdarma.
Úroveň ❤ ❤ : 1 000 - 2 999 bodů
Zde můžete očekávat voucher 100,- na nákup.
Na všechny nákupy nad 1999,- získáte dopravu zdarma.
Úroveň ❤ ❤ ❤ 3 000 bodů a více
Zde můžete očekávat voucher 150,- na nákup. Na všechny nákupy nad 1399,- získáte dopravu zdarma.
Jako jednoho z našich nejvěrnějších zákazníků vás chceme také rozmazlovat extra slevou 5 % na všechny vaše nákupy.
Jaké výhody získám jako přítel Cellbesu?
Podívejte se na tabulku dole.
Kdo se může stát přítelem Cellbesu?
Abyste se mohli stát členem, musí vám být alespoň 18 let nebo musíte mít souhlas svého opatrovníka. Přihlásit se mohou pouze soukromé osoby a v každé zemi je povolen pouze jeden účet. Vezměte prosím na vědomí, že váš účet je osobní a nelze jej předat nikomu jinému.
Kdy obdržím svůj poukaz?
Za každou dosaženou úroveň získáte nový poukaz. Navíc máme rádi překvapení a rádi své věrné zákazníky rozmazlujeme, takže vás občas určitě potěšíme.
Jak mohu využít své personalizované nabídky a poukázky?
Abyste mohli používat personalizované nabídky a poukázky, musíte být přihlášeni. Přihlásíte se zadáním své e-mailové adresy a následně hesla. Pokud máte poukaz nebo jinou osobní slevu, kterou chcete využít, najdete ji v části "Moje nabídky".
Váš poukaz nebo jiné osobní nabídky se automaticky odečtou při placení.
Moje osobní nabídka nebo poukaz nebyly odečteny?
Samozřejmě chápeme, že chcete využívat všechny své výhody. Důvodů, proč nebyla sleva odečtena, může být několik.
Zaprvé doporučujeme zkontrolovat, zda jste přihlášeni/registrováni. Když jste přihlášeni, voucher nebo jiné personalizované nabídky se vám při placení automaticky odečtou.
Některé nabídky nebo slevy nelze vzájemně kombinovat. Doporučujeme proto zkontrolovat podmínky nabídek, které chcete využít.
Pokud jste zkontrolovali výše uvedené a vaše osobní nabídka nebo poukaz stále nebyly odečteny, můžete se obrátit na náš zákaznický servis a my se vám pokusíme pomoci.
Zapomněl jsem se přihlásit při dokončení objednávky, můžete můj nákup znovu zaregistrovat?
Pokud jste zadali stejné jméno a e-mailovou adresu, jako jste se zaregistrovali, váš nákup se automaticky přenese do sekce "Moje objednávky".
Pokud jste zadali jiné jméno nebo e-mailovou adresu, nemáme bohužel možnost váš nákup znovu zaregistrovat.
Co se stane s mým poukazem v případě vrácení?
Vaše poukázka bude rozdělena mezi všechny položky v objednávce, nikoli na celkovou částku. To znamená, že pokud vrátíte jednu nebo více položek, bude vám vrácena částka, kterou jste zaplatili za každou jednotlivou položku.
Při vrácení části nebo celého nákupu nebude poukaz znovu vytvořen ani připsán na další části daného nákupu, ale bude považován za vyčerpaný.
Může platnost mého poukazu vypršet?
Ano, váš poukaz platí 12 měsíců od data vystavení. Data platnosti všech vašich aktuálních poukazů a personalizovaných nabídek najdete v části "Moje nabídky".
Kde si mohu prohlédnout své nákupy a kdy dosáhnu další úrovně ❤?
Všechny své nákupy můžete vidět v části "Moje objednávky". Chcete-li zjistit, jak blízko jste úrovni, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis a my vám pomůžeme.
Mohu se zbavit své úrovně ❤?
Vaše body z nákupů jsou platné 12 měsíců od nákupu, poté se považují za neplatné. Například pokud jste nakoupili za 400 kč dne 1.1.2023, platnost těchto 400 kč vyprší dne 1.1.2024. Pak skončíte na úrovni, za kterou jste nakoupili během posledních 12 měsíců.
Jak mohu ukončit přátelství s Cellbesem?
Je nám líto, že nás chcete opustit, ale můžete se k nám vrátit, kdykoli budete chtít. Chcete-li ukončit své přátelství s námi, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Jaké výhody získám jako přítel Cellbesu?
Čeká na vás:
Jak získám přístup k úrovním výhod Cellbes?
Jedním z nás se stanete automaticky při prvním nákupu na Cellbes. Abyste mohli vidět a využívat své výhody, musíte se PŘIHLÁSIT/REGISTROVAT na našich webových stránkách. Registraci provedete snadno kliknutím na "PŘIHLÁSIT SE/REGISTROVAT" a poté na "Nejste členem? Zaregistrujte se!". Vyplňte své kontaktní údaje a klikněte na "Vytvořit účet".